Bebeğinize saygı duyun. Aslında bütün mesele bu bence:)
Çünkü oğlum yeni doğduğunda bile sapka takmak istemezdi üstünü örtmek istemezdi yani onlarında doğduğunda bile zevkleri var. Değiştirmek baskı yapmak yanlış.
Su anda iki buçuk yaşında inan bı çorap giymesi on dakika sürüyor çünkü onu begenmiyo, onu deniyo yok şu flaan. Hepsinde sabırla bekliyorum kendi istedikleri olsun zevki olsun diye🙂