Nescafe bebeğe gaz yapar mı ?
Ftmagull ben içiyorum kızımın arada gazı oluyor tabi ama ondan mıdır bilmiyorum
Çok gazlı kolik bir bebekse hassas olduğundan yapar. Ben 5 aydır içmiyorum