Kubrayusaberk Hanımlar merhaba..prima premium bez kullanıorum oğlum 17 aylık biraz gereksiz o kadar para veriyorum gibi geldi..şimdide baby turconun a101 e gelecek bezini gördüm fiyatı gayet iyi..memnun musunuz
balporsuguu Kubrayusaberk doğadan (yesil) olan gayet güzel,premium careden gectik pisik,sizdrma yapmadi.Kalibi kucuk ama primada 3 kullanirken baby turco da 4 aliyorum mesela
Ds18 Kubrayusaberk bebekten bebege değişiklik sağlıyo 2 ay kadar kullandim dogadan yeşil olani ama benim kızıma hic iyi gelmedi bu bez yüzünden dermatit oldu 2 ay pişigi hiç gecmedi
TazeAnneVeOglu @Kubrayusaberk yenidoğan bebeğime 2 mini numarasını kullandım memnundum gayet güzel 👍🏻
TazeAnneVeOglu @Kubrayusaberk gayet güzel bize yeterli geldi ama 1 numara büyük alabilirsiniz ilk deneme içinde fiyatlarıda iyi bence deneyin
Su1 Kubrayusaberk ben doğduğundan beri kullanıyorum sızma yapmadı pişikte yapmadı yapısı hoşuma gitti çişli bezi doku dolu göstermiyor emiciliği güzel bana göre