Pembenisan Merhaba anneler kızım 15 aylık burnu tıkalı,burun aspiratörünü gördüğü anda çığlığı basıyor ağlama krizine giriyor burnu akıyor baya tıkalı olduğu içinde doğru düzgün uyuyamıyor nasıl açabilirim burnunu başka türlü aspiratör olmadan acaba
hatice_Akyalcin Pembenisan İzotonik sodyum klorür al 10ml şırınga şırıngayla suyu çekip burnuna sık çok mükemmel açıyor hastaneye yattigimizda sürekli yapmıştı hemşireler ciğerlere inmesini engelleyen en iyi yol demislerdi o gün bugün hasta olduğunda hep yaparım çok şükür hiç hastanelik olmayız kronik bu arada bizimki grip nezle olduğunda cigerlere inme riski çok yüksek oluyor
-erCansu- Pembenisan bende serum ve siringayla 5erml sıkıyorum hepsi akıyor zaten bide streimar sprey var deniz suyu oda tazyikli baya açıyor sırayla sıkıyorum gün içinde gecede soğan kesip karanfil batiriyorum baş ucuna koyuyorum şuan ikimizde hastayz en iysii o geliyor 😖
annebusesi Pembenisan sterimar baby sprey var. Kızımda şuan gasta aspriatör yaptırmıyor onu sıkıyorum o açıyor burnunu.
Pembenisan -erCansu- dediğiniz gibi ben de hastayım bir kısır döngü içine girdik ,bir türlü iyileşemedik ,serum fizyolojik kullanıyoruz biz de biraz daha iyi oldu sanki