Bende yeni sünnet ettirdim 2,5 aylıkken iyiki yaptırmışım diyorum özel de yaptırdım doktor eve gelip yaptı hatta sadece ilk çişini yaptığında ağladı biraz sonra çok şükür hiç sıkıntı olmadı şimdi dikişlerin düşmesini bekliyorum 1 tane kaldı
samsunda iseniZ
benim doktoru tavsiye ederim bebek uyurken yapıyor ve hiç birler hissetmiyor bebek