Kızlar 15 günlük bebeğim hiç abartmıyorum emzirmek için 3 saat uğraşıyorum uyanıyor acıktığı ıcın 15 dk emiyor ya da 10 dk sonra gözünü kapatıyor dürtüyorum uyandırmak ıcın yok çok zor uyanıyor memeyi verdim diyelim tekrardan uyuyor ya da bagrıyor bana memeye kızıyor uyuyor diyorum yatırıyorum ağlıyor ac olduğu ıcın tekrar alıyorum ağlıya ağlıya ugrasıyorum meme ağzına vermek ıcın böyle bişey yaşayan var mı ınanın çok kötü durumdayım psikolojim bozuldu uykusuzluk o biçim böyle olup düzelen var mı bu meme reddi mi oluyor bazen arada mama veriyorum bu etkilemiş olabilir mi 😭😭😭😭😭