Mucize-1 Kızlar çok kola içiyorum ben ya daha doğrusu çok canım istiyo dayanamıyorum içiyorum soğuk soğuk kola içtiğim zaman hemen emzirdikten sonra gaz damlası veriyorum 2 aylık bebişime başka içen var mi merak ettim
Mavisinannesi6064 Mucize-1 Bnnnnn bu gün 3 mü oldu 4 mü bilmiyorum 😁 canım cekiyor dayanamıyorum napım
Utkucan Mucize-1 sürekli değil ama ayda bir iki defa içiyorum kesinlikle zararı buntarz şeylerin zararı zamanla ve ilerde çıkıyor o yüzden kendinize bir kısıt koyun çok içiyorsanız
Mucize-1 Mom0911 dimi hele bu sıcaklar da soğuk soğuk çok arıyo insan normal de kolayı seven biri değilim ama aşeriyorum resmen
Mom0911 Mucize-1 bir şey olmaz bir bardaktan canım arada sırada. İnsanlar siğara bile içiyor emzirirken 🤥
yemekseverdiyetsevmez Valla canım bende çok istiyorum ama içmiyorum yada uzun saat emzirmeyeceksem öyle içiyorum
Pinky35 Valla kızım 9 aylık 7 kadar çok dikkat ettim yediklerime içtiklerime.. artık istediğim kadar içiyorum.. senin bebeğin 2 aylık cnm çok abartma kofein var içinde uykusunu etkileyebilir.. ben i aylarda kahve dahi içmiyordum🤭 gazlı bir bebekti zaten… 😕
Coyness2020 Mucize-1 eve almadigim için içmek zorunda kalmıyorum sizede tavsiye etmem emzirseniz de emzirmesenizde 👍🌸
Mucize-1 Coyness2020 normal de bizde asla eve kola sokmayız çok karşıyız ama aşeriyorum resmen o yüzden küçük kolalar dan alıyorum
Coyness2020 Mucize-1 Bazen başka evlerde eşim içerken bardaktan çok az içip bırakırım mesela sınır önemli çünkü gerçekten zararlı sizde yavaş yavaş azaltmayi denersiniz sıkıntı olmaz 😊🌸👍