Milamoms Yeni gördüm haberlerde burda buna para yatıran bir kaç kişi gördüm noldu ne durumdasınız ? Merak ettim
Yedaarven Milamoms Ayy yazık inşallah çoğunu alabilmiştir yeni giriş yapmamıştır. Benim tanıdıklarım da vardı yatıran da neyse ki %13 den girmişlerdi ve 10 ay falan almışlardı. En azından zararsız oldu onlar için😂
Milamoms 2papatya Hadi ya :) ben unuttum ismini 🤣🤣 abim falanda yatırdı aliyo her ay parasını falan diyodu
2papatya Milamoms evet evet o kullanıcı benim dediğim de.. ama 3 saat önce girmiş forma vurgunla ilgili bi açıklaması yok
Milamoms 2papatya ay olur mu ne desin çok güvendiğim ve savunduğum holdingden vurgun yedim 😆 ay üzüldüm ama parası gidenlere
Milamoms Yedaarven Hatırladığım kadarıyla 3 aydır alıyoruz demişti tam bilmiyorum inşallah almıştır yazık o paraya
Milamoms biregesevdasi Ahahah çok acimasizsiniz :) görür görmez o bayan aklıma geldi :) baya arastrirmaya başlamıştım bide olayı nasıl oluyor falan diye iyi ki hiç bulasmamisim
biregesevdasi Milamoms ben zaten o gönderiye yaZdım saadet zinciri bulamşayın diye. Kadın bana işte biz kazanıyoruz sen bilmiyorsun aklını kendine sakla vs vs bir sürü şey yazmıştı :) arama yerine sas holding yazın bakın bi yorumlara😂😂