Kızım 2 yaşında 2 gündür bir huzursuzluğu var ama ne olduğu tam anlayamadım karnı ağrıyor sanırım, bu gün 3 kez kaka yaparken çok ağladı , normalde çok iştahlı kendisi ama 2 gündür hiç yemek düzğün yemiyor , 3 gün önce denize girmiştik acaba Deniz suyu yuttuysa ondan olabilirmi hastaneye götürüp götürmemekte kararsız kaldım böyle bir şey yaşayan varmıdır denizden sonra , ve ya idrar enfeksiyonu olmuş olabilirmi ?