Betusunannesi ay çok şükür bişey çıkmamış. Çok geçmiş olsun çok dikkatli olmak lazım. Bugün de 19 aylık oğlum yanımda yerde oynuyor bende koltukta kardeşini emzirip uyutuyorum. Yanımda gözümün önünde birkaç saniyede oldu. Kaka dedi. Şortu da kısa aradan elini sokmaya çalıştı. Bende hemen dur oğlum dedim kardeşini yataga götürdüm. 30 saniye sürmüştür yan odaya. Geldim parmak ucunda kaka gözümün içine bakarak bir anda elini agzına götürdü. Nokta kadar birşeydir midesine gidecek kadar degil hemen kaptım agzını parmağımı sokarak yıkadım. Çok korktum ya. Normalde kardeşini odada yatagında uyuturum. Ama bugün salonda uyutuyordum. Ya odada olsaydım görmeyecektim belki daha kötü olacaktı.