Normal doğum yaptım bugün 7. Gün dikişlerim var oturup kalkarken yatarken aşırı zorlanıyorum resmen isgence gbi dikislerim gayet normal ve temiz gozukuyo fakat pis bı koku var gibi bide otururken kuyruk kemigi dedigimiz belimin aşağısındaki kemik bıçak gbi batii asla uzun oturamiyorum sizce nedeni nedir 😭