Oozzee Ylmzkbra06 doktor yapmadan önce oğlumun poposundan fitil koydu. Eve gidince 8 saat sonra 1 çay kaşığı Calpol verin dedi, onu da evde verdik. Çok şükür ateşi falan olmadı.
balmom utkununannesi_ tabki yaptr canm bn yaptracagm gun oğlum rota virüsü kapmış ustelik evden çkmadgmz halde 1 ay hastanede surunduk mutlaka yaptrmalsn
Balbocegim Emirim bizde rota asisinin ilk dozunu yaptirdik bi sikinti yasamadik sukur ama sonraki ay süt alerjisi cikti ikinci dozu yaptiramadik malesef icime hala derttir o bakalim menenjiti yaptircaz 1 yasinda umarim onu etkilemez
Emirim Balbocegim menenjitin nimenrix olaninin ilk dozunu 7.ayda yaptirdik sorun olmadi 2.si 13.ayda olacak
Gulpembe Bexsero nimenrix aynı anda oldu. Şimdi tek doz bexsero kaldı. Ateş huysuzluk olmadı bizde. Aşılar 700 civarı tuttu toplam malıyeti de 1100 gbı bı tutar. Menenjitten 1 bucuk yaşında ölen bebegi görünce haberde bebeğime hemen yaptrdm. Bazı tanıdıklarım oldu ücret fazla diyp yaptrmyor ama organizasyon doğumgunu yapıyor hayretler içindeyim. Sağlık en önemlısı varsın bır ıkı ay sıkıntı cekın varsın doğumgunu bile yapamado desınler varsın eskı kıyafet gymş bebegı desınler. Evladımdan onemlısı yok.
elfsezer Kemalinannesi Bizim de rota ateş yapmadı, menenjit 38.1 lere dayandı. Sayıklama hali ve uykuya dalamama yaşadık.