Mrb. Arkadaşlar.
Bebeğimin yatağı bizim odamızda
Bizimle uyuyor. 8ay20 günlük
1haftadır çok fazla sivrisinek var.
Aşırı rahatsız oldu bebeğim.
Sinekler de yemiş biraz.
Tente, cibinlik vb. Asla sevmiyor.
Taktığım an ağlama krizine giriyor.
Detan sivrisinek 60gün likit diye bişi aldım
Kutuda Makinesi var, sulu likit var
Pirize takıp çalıştırıyorsun.
Kullanan oldu mu bunu hiç?
Zararı olur mu acaba bilemedim.
Not: Vücut spreyi vs denedim, faydalı olmadı.
Cvp.lar için şimdiden çok çok teşekkürler 👐