3 gündür sürekli ateş icindeydi düşüp düşüp geri çıkıyordu ve çok iştahsız halsizdi değerleri çok yüksek çıktı fakat çocuk doktoru yok normal acil doktoru baktı antibiyotik verdi sizde ne kullanildi acaba pazart
esine kadar idare etmek zorumdayim kisa sürede gecermi sizce ne yapmam lazim