merve0128 Ceren255 bence diştir çünkü 3 4 gündür huzursuzdu hep dün bir dişini bugün sabahta ikinci dişini patlattı 5 ay 12 günlük bebeğim
Ceren255 Rubab_Mommy açıkcası bende diştir diye düşünüyorum 5. Ay atağı var mı ki 😖 kızçem çok uslu mazlumdu ya resmen terör estiriyo evde artık 😔😔
Rubab_Mommy Ceren255 Jel kullanin isterseniz.Ve ya eline soguk havuc falan verin surtunce rahatlar biraz.Ben o donemler jelsiz yapamiyodum.Cok huysuzlaniyodu😑Her ayin atagi var kuzum ya
Ceren255 Rubab_Mommy aynen dediğin gibi canm 😔😔 ah ahh eski günleri arıycaz sanırım o mutsuzken bende mutlu olamıyorum hep mızırdanıyo 😔😔
Ceren255 merve0128 maşallah canm inşallah bizimkide tez zamanda çıkarda rahatlar kuzum ama damaklarında heragi bi şişlik yok
merve0128 Ceren255 amin canım inşallah🤲 Bizimkinin de öyle şişliği olmadı ben hep kontrol ediyordum hafif kızarmıştı sonra patlattı dişlerini
Ceren255 merve0128 hadi hayırlısı inşallah buda büyük bi adım 😊 büyüdüğünü görmek güzel ama işte huzursuz olması insanı stres yaptırıyo ama inşallah kolay bi şekilde çıkartır 🤲
merve0128 Ceren255 amin canım inşallah biraz zorluyor ama öyle heyecanlı bir durum ki 🥰 rabbim rahat rahat çıkarmasını nasip etsin huzursuzlanmasın inşallah canım 🤲