Asyabebek1 12 günlük bebeğim ve sarılık. İki gece mavi ışıkta yattı. Doktor iyi besle diyor. Mama artı meme olarak gidiyoruz. Ama yetiyor mu, aç mı kalıyor anlamıyorum. Kaç saate Bir emzirmeliyim, 12 günlük bebek ne kadar mama yer iki saatte
Tazeanne3434 Asyabebek1 ben o dönem saat bası emziriyordum canım sütüm yetmediği zaman emzirdikten sonra mama veriyordum çok şükür atlattık biz
Sevvalakkah Asyabebek1 Merhaba benim bebeğimde 11 günlük küvezde yatmıştı orda mesela cc olarak besliyorlar şuan 40 cc olarak besleniyor. 15 dk bir göğsünü 15 dakika öbür göğsünü emzir her emzirmenden sonra gazını mutlaka çıkarınız ki doyup doymadığını anlıyasınız.. Bende mesela emzirdikten sonra sütümü sağıyorum eğer sütüm hiç gelmezse anlıyorum ki doymuş
Lalaland Asyabebek1 ben bebeğim 10 günlükken kucağımdan hiç indirmiyordum doyduğundan asla emin olamadım o sebeple
Lalaland Asyabebek1 herkes 2 saatte bir diyordu ama benim bebeğim beni zaten 1 saat anca emiyordu, diğer saat başı geldiğinde yine acıkıyordu
Kirpigiller Asyabebek1 biz de 4 günlükken sarılık dan yatış yaptık değerimiz 20 üstündeydi bı akşam üstü yatid yaptık sabaha kadar ışıkta kaldı 14 e düştü. Bizim de meme reddi vardı ilk5 gün sadece mama içti emzirmeye başladıktan sonra günde 4 defa 30 CC olacak şekilde mama veriyorum onun dışında uyanık gördüğüm her saatte emziriyorum emzirdikten sonra memede sakinleşiyorsa uyuyorsa sonrasında gazını çıkarıyorsa hıçkırık vs turuyorsa doyduğunu anlıyorum öyle ve huzursuzluk yapmıyorsa o sekidle 12 günlük olduk bizde kakasını idrarını da düzenli yapıyor bu da doğduğuna işaret
Alpbeybi Asyabebek1 hiç mama vermedim miktarı bilmiyorum ama biraz da süt miktarınıza bağlıdır herhalde. 2 saatte bir beslenmesi gerekiyor
Sevvalakkah Asyabebek1 Evet canım ilk 5 cc ile başladık 11 gündür küvezdeydik 40 cc oldu 2 saatte bir besliyorum şimdi 🌸
Kirpigiller Asyabebek1 bayram araya girdi gidemedim gözleri hala sarı içi.burnunda da var yüzü de rengi hala sarı ama ben gitmek istemiyorum mavi ışıkta mahvettiler oğlumu kolları delik deşik serum kan şu bu dayanamıyorum ama böyle de çok korkuyorum geri yükselir diye şekerli su veriyorum sadece bide sürekli doyurmaya çalışıyorum
Asyabebek1 Kirpigiller ay i durumdayız, benimkinin elleri de delik deşik. Dayanamıyoruz artık, biz de goturmedik. Ama korkuyoruz tekrar yükselir diye
Uerdem Asyabebek1 ben en fazla 2 saatte bir onunda dışında ne zaman isterse verdim. Ben bir sag bir sol yapıyorum, birini emziriyorum sonuna kadar diğer emzirmeye diğer gogsumu veriyorum 40 günlük bebeğim var
Asyabebek1 Uerdem kaç dk emziriyorsunuz bı göğsünuzu? Ben mesela ilk sağ göğsü verdiysem, bı saat sonra sol göğsünü veriyorum. Ama benimki en fazla 7 dk emiyor
Paradiseeeee Asyabebek1 2 saat de bi 30 cc verebilirsin biz o şekilde besledik ilk 1.2 hafta sonra ⅕ kaşık yani 45 cc geçtik mama kutuları üstünde yazıyor zaten hangi hafta kaç ölçü diye bende ilk meme maka verdim ilk meme de süt az oluyor doymuyor benek emdikce süt çoğalıyor sen her 1 saat de bi memene tut çocuğu çeksin o damarlar açılır 1.5 aylık olunca sütlerin taşar bile
Kirpigiller Asyabebek1 batıl gelebilir ama ben inancımı verdim biz 24 saat bile kalmadık 20 lerden 14 e düştü çok kısa sürede biz şekerli suyun şekerini okumuştum sarı yazma sürekli bebeğin yanında duruyordu altın taktık üstün bide sarı bı kıyafet giydiriyorduk bunlar hızlandırdı diye düşünüyorum inanc meselesi bide banyo ederken suyuna altın attık.sarilik kan şekeri düşünce yükselir.karni tok olunca seekri düşmez hep tok olmalı şekerli su da dengeliyor kan şekerini inslh atlatırız hepimiz
Uerdem Asyabebek1 sinirlandirmiyorum ne kadar emmek isterse emiyor ama kısa surdugunde zorluyorum 10 dk en az emzirmeye çalışıyorum 15 20 dk emdiyse kafi bebeğim 1.5 kg aldi bu süreçte. 2 saat diye sınırlandırma baktın emecek daya memeyi