Bellatrixxx Normalde gündüz 3 uyku yapardı. Artık 2 uyku yapıyor. Akşam 8 gibi akşam uykusuna geciyor. Bu doğru mu? Yoksa 3. Uykusu için destek sağlamalı miyim. Çünkü bazen uykusu olduğunu hissediyorum ama zorlamiyorum. Sizler nasıl yapıyorsunuz?
Sewooo Bellatrixxx Benimki 9 aylik sayilir 8. Ay uyku gerilemesi yeni basladi gunduz 2 uyuyor 3. Uyumadigi icin aksam 8 de uyuyor sabahin 4 ayakta. Sanirim normal🙄
Lizbon Bellatrixxx zamanla alısacaktır kendisi eger 2’ye düsürdüyse hic 3’e tekrardan cıkarmayın. Zaten aksam uykusuna erken geciyormuş
Asl90 Bence iki uyku yeterli çok zorlanıyorsa 10 dk kadar şekerleme yapabilir. O aylarda benim oğlum 10.30 gibi uyurdu geç uyuduğu için 3. Uykuyu yapardı. Sizin bebeğiniz olması gereken saatte uyuduğu içğn 2 uyku yeterli
Bellatrixxx Asl90 Sewooo Elisamn Lizbon Teşekkür ederim vakit ayırıp cevapladiginiz icin, yaklaşık 10 gündür böyle de, uyuması lazım da ben mi atlıyorum acaba diye endişelendim ☺️
Lizbon Bellatrixxx yok endişelenmeyin biraz zaman tanıyın o da yeni düzenine uyum sağlamaya çalışıyordur 🥰