Merhaba anneler, kızım doğduğunda alnında kulaklarında vs kıllar vardı. Aslında bacaklarında kollarında da çok minik minik vardı ama ilk zamanlar kışlık giyindiği için daha az dikkatimizi çekti sanırım o sıralar, neyse.. yüzündeki tüyler için hep dökülür onlar dediler. Kulaklar döküldü, alnında hala var. Ama bugün eşim dedi ki, bu kız biraz tüylü olacak galiba ne çabuk çıktı kollarında dedi😂 öyle deyince özellikle inceledim kızımın kol bacaklarındaki kıllar siyah ve biraz uzamış. Çok şaşırdım çünkü yakından ve aydınlıkta bakmayınca farkedilmiyordu. 9 aylık bebekte siyah kıl çıkar mı kolda falan? Neden böyle oldu? Yaşayan var mı acaba