Nenvarkuzum aynı şeyi Bende yaşıyorum gündüz bel sırt ağrısı gece yattığım yer batıyo.bende böbreklerimmi die şüpelendim ama değil bence 8 aydır bebeği kucağımda emzirmek dolaştırmaktan ve boyum uzun diye hep kambur durdum.durmuşum.ilk öyle başladı ağrılarım .bebek ağırlaştıkça arttı.şuan berbat durymdayım.mr falanda giremem panik ataktan.napcam bilmiyorum.biraz egzersiz yapmaya çalışıyorum