Benim ebe arkadaşımin da bebegi hasta oldu..yüksek ateş kusma ishal oluyormuş.. çocukları etkiliyormus..çok dikkat edin dedi salgın varmış dedi..öpücük hastalığı da diyorlarmış..temasla opmekle bulasiyormus miniklerimize..aman dikkat🙏 cnki 5 6 anneden duydum bu sikayetleri