arc-1521 Arkadaşlar 2,5 aylık bebeğim var grip olduk ailecek burun akıntısı hapşırma var süte geçmeyen nezle ilacı veya kullanabileceğim ilaç var mı doktora gitmek istemiyorum halsizliğim yok çok terledim ve klimanın altında oturdum ondan oldu😔