Oykuaygun fisher price aldık bız çok memnunum,350 TL falandı geçen ay aldık hatta ,bir sürü şarkı var ,çıngıraklar baya ilgisini çekiyor ,piyanosu çıkıyor ileriki yaşlarda da kullanışlı bir şey ,baya oyalıyor bebişi 😊marka olarak zaten içlerinde en iyisi bence