BanniCici emzirme faslı bitince öyle güzel kilo alınıyor ki 😬😬 ben emzirmedim ama 9 ay süt sağdım, sütüme yarayacakmış diye de güzelce beslendim, gram kilo almadım. Kestikten sonra dikkat ettiğim halde 3 ayda 4 kilo aldım 😩 midem büyümüş resmen ve hakikaten süt zayıf tutuyormuş. Şuan zayıflamamaya dikkat edin daha fazla, sütten kesilince ilk bir dengeyi sağlayamayıp alırsınız kiloyu