Arkadaşlar merhaba bebeğime 3 haftadır mama kullanmaya başladım Aptamil comformil 1 ondan beri hep kakası kına gibi koyu yeşil ve çok kokuyo doktora da sordum ama mama öyle yapar dedi gazından dolayı da kokuyodur dedi ama internette araştırınca da değişik şeyler yazıyor anlamadım 😏