Doğum yapali 5 ay oldu 8o le girdim doğuma 58 kiloyum suan sporda yapıyorum ama lanet olası alt göbek gitmiyor dogurupta dümdüz karni olan varmi ya yada öneriniz varmi ne yaptıysam yok ölene kadar benimle olmaya yemin etmiş gibi yapıştı zayıfım ama hamile gibi göbeğim 3 4 aylik sizin ne durumda yada daha erkenmi zamanla gidermi dicem de 5 ay oldu gitse giderdi dimi😓😓