Kızlar bebeğim 16 nisan doğumlu normalde 9 Mayıs beklenen doğum tarihiydi uygulamaya göre üçüncü atak döneminde (beklenen doğum tarihine göre) ama doğum tarihine göre dördüncü ay atağında hangisini takip etmeliyim kafam karıştı yok mu Allah rızası için aydınlatacak 😁 (aşırı huysuz,uyumuyor asla,çok zor emiyor)