Busra01- Uykudan yeni uyanmış? anne sütü alıyor karnı tok mama yapıp veriyorum açken alıyor ama tok olduğu için almıyor? emerken kakasını yapmış gazını çıkarmış? sünnetçi çağrıp pipisine baktırdım bir sıkıntı yok dedi kaç kez doktorlarda baktı ? anne sütü aldığı halde su verdim ondan mı diye ? gaz damlası veriyorum doğduğundan beri doktor doktor geziyor ultrason idrar gayeye tahlili verdik sıkıntısı yok ama neden bu kadar ağlıyor😭😭😭😭😭
Mom544154 Busra01- gazdan ağlıyordur. İlk üç ay aşırı gazlı oluyorlar. Be kadar çıkarırsan çıkar yinede oluyor
Utkucan Busra01- 2 aylık çocuğa su vermek için çok erken niye 6 ayı beklemiyorsunuz ikincisi gaz çıkarıyor diyorsunuz ama bebeklerde o çıkardığını daha fazlası oluyor her zaman için yani çıkardı bitti olmuyor malesef son olarakta herşeye rağmen huysuz bir bebek olabilir
Mavisinannesi6064 Busra01- Gazdır cnm gazı da yoksa kolik (arsızdır )yapacak birşey yok 4.cü ayda düzene giriyor biraz
Asl90 Busra01- çok küçük normal diye düşünüyorum belki sadece sizi istiyordur bol bol kucağınıza alın. Sebepsiz ağlayan bebek çok kolik bebektir belki sizinki
Busra01- Mom544154 hiç gaz yapacak şeyler tüketmiyorum gaz damlası da kullanıyorum artık olmaması lazım
DilaraYigit1 Bebek canım bu işi ağlamak, dünyaya alışmaya çalışıyor. Atak haftasıdir belki , yani benim oğlum 13 aylık oda hep ağlar mızmızlanir her bebeğin yapısı farklı oluyor
Busra01- Utkucan havalar sıcak belki susuyor ondan ağlıyor diye onu da denedim bir kez verdim ağlamaya devam edince vermedim
Utkucan Busra01- yok bezinde falan turuncu leke olur öyle dersin susuz kalıyor diye ama şuan yapma böyle bişey birde çocuk doktorunuz yok mu aylık düzenli kontrole götürüp sorun bence bir
22122020 Sıcaklanıyıdur gazı vardır doymuyordur uyuyamıyordur çok bi sebep olabilir ama en belirgini genelde gaz oluyor
Busra01- 22122020 doyuyor sütüm var hatta belki emmek istemiyor sütümü sevmiyor diye mama yapıp teklif ediyorum tok olduğuna eminim klıma 24 saat açık
22122020 Busra01- biz şuan 7 aylık olduk ilk zamanlar hep ağlıodu uyuması gereken aylarda çok az uyuyordu neyseki geçti şuan düzenimz var çok şükür yaklaşık 4-5 aydan sonra rahtlarsn
Mavisinannesi6064 Busra01- Olurmu cnm öyle senin ne kadar canınsa onlarında canı cigeri kim bakacak bilmiyorum ama annense babannesiyse diye konusuyorum zorunlu degilsr çalışma arsızda olsa büyüyecek bir şekilde cnm dünyaya gelen büyüyor benim bebegimde sürekli arsızdı aglardı 1 dk durmazdı banyo bile büyük lüks olmuştu bana 6 aylık oldu cok güzel düzene girdi maişallah inşallah bak 4 aydan sonra rahata erersin öyle düşünme keyifli vakit geçirmeye calış al dışarı falan götür hem sana iyi gelir hem bebişe
eymenzeynep Gazını çıkarsa bile mutlaka vardır gazı. Masaj güzel bir duş ve kundak ile poposuna pış pış yapın
Mavisinannesi6064 Busra01- cnm 3.4 sefer çıkar bak üst üste alışack biz çocuğa degil çocuk bize ayak uyduracak
Utkucan Busra01- yani o zaman rahat ol her bebeğin huyu farklı işte malesef bazıları biraz fazla ağlıyor