Kızlar o kadar saçım dökülüyorki yavaş yavaş kel kalmaya başladım. Saçımın her yerinde (özellikle önlerde) açılma var. Eşim bile doktora gidelim istersen bu kadarı normal mi diyor yani. Sizin kullandığınız bi şampuan kür ya da ilaç herhangi bir şey var mı tavsiye edebileceğiniz?