Kızımın doğumunda takılan hediye çeyrekleri gramlarını kendi altın hesabımıza attık sonra da araba aldık üzüldüm kızımın altınları da vardı diye ama napalım o da rahat ediyor şimdi, kumbarası var elimize geçen bozuk paraları bayram harçlıklarını vs hep atarız dolunca da yine ona bişeyler alırım mesela oto koltuğunu, bisikletini, baston bebek arabamızı hepsini kumbarada biriktirdiklerimizle aldık, şimdi de akülü araba için biriktiriyoruz kumbaraya