F-Betul Merhaba kızlar, makat çatlağı ameliyatından sonra ameliyat yerim ağrımaya başladı ve doktorum enfeksiyon dedi antibiyotik verdi 1 haftadır kullanıyorum ama pek rahatlama yok. Amellyat sonrası enfeksiyon yaşayan var mı? Ne zaman geçer😔
F-Betul Hem_dem Makat çatlağı ağrım geçti ama bu sefer de Amellyat yerim enfeksiyon kapmış onun ağrısı başladı 😔 Haftaya tekrar gideceğim doktora.
JackDaniels F-Betul Çok geçmiş olsun bol sıvı tüketmelisiniz. Lifli gıdaları tercih edin. Ve ameliyat yerini baticon ile temizleyebilirsiniz. Hem enfeksiyonu geçirir hemde çabuk iyileştirir💜
F-Betul JackDaniels Evet dikkat ediyorum beslenmeme batikonlu oturma banyosu önerdi doktor ama pek geçeceğe benzemiyor umarım fistüle döndürmemiştir diye dua ediyorum 😔İnşallah iyileşirim çabucak. Çok sağolun💐🙏🏻