[silindi] Kızlar Ah kızlar 5 ay oldu dogum yaptım Ve sacların acayip derece de dokuluyo Galiba Kel Kalcam Randuvu Aldım dahiliye de gitti saclar . Tel tel kalmış
dominantteyze [silindi] 6 ayda düzeliyor bende kel kalıcam sanıyordum okadark dökülüyordu birde saçını alttan ufacık bi kes işa yarıyor
Symscn [silindi] inşallah düzelir ya gerçekten ben de üzülüyorum çok kuaf marka şampuan aldim yanında maskesi de var o mu iyi geldi biraz bilmiyorum. Yani çok dökülüyor ama biraz da olsa azalma var gibi geldi
Cancansmom aloeverrra cikti evet ama dokulen kadar değil. Benim normalde de sağlıklı bir saç yapim yok,benim bile çıkıyorsa baskalarinin daha cok cikiyordur.