Arkadaşlar bebeğim Ağustos 12 de 1 yaşına girecek ve inatla asla ek gıda almıyor. Eylülde çalışmaya başlayacağım için bi şekilde alıştırmam gerek ama asla almıyor zorla versemde öğürüyor tıkanıyor yemiyor. Mama veya devam sütü denedim kabul etmedi. Hatta anne sütünü biberonla verince bile almadı. Ne yapacağımı şaşırdım. Aynı durumu yaşayıp yardımcı olabilecek var mı? Su an 11 aylık. Doktor gelişiminin normal olduğunu söylüyor.