Neslihan1903 Pazartesi günü minnak kızıma Demir tavsiyesi başlatacak doktorumuz sizeler hangi markayı kullanıyorsunuz kabızlık dış lekesi yapmayan memnun kaldığınız markaları yazarsanız ve tabiki içerik olarak temiz olmalı ☺️
Egelim Neslihan1903 Kesin başlatacak mı? Biz öncesinde tahlillerimizi yaptırdık, kendi doktorumuz gerek duymadı demir takviyesine, d vitamini kullanıyoruz sadece.
Grlnl Neslihan1903 sağlık ocağındaki doktor 4. Ay da başlanıyor dedi? Bi tahlil yapıyorlar mı? Yoksa rutin başlatılıyor mu ?
Berenbe Ocean Microfer hem doğal hem kabızlık yapmıyor hemde diş lekesi yapmıyor doktorumun tavsiyesiyle başladım bende
Neslihan1903 Egelim genelde direk başlanıyor diye biliyorum öncesinde test istemiyorsa muhakkak yaptırırım
Neslihan1903 Grlnl valla ben her bebeğe 4. Ay başlanıyor diye biliyorum ben sağlık ocağının verdiğini kullanmak istemiyorum kabızlık yapıyormuş sanırım ama bir hanımefendi testten sonra başlandı demiş en iyi doktora test gereklimi diye sormak lazım
Yagmurtekin Neslihan1903 oğlumda anemi olduğu için 1.5 aylıkken başladık biz, ferrum verdiler. İlk başta biraz kabız yaptı kakasının rengini değiştirdi ama şu ann kakası gayet normal kabız da değil
Neslihan1903 Yagmurtekin geçmiş olsun kabızlık gaz sıkıntısı bizde çok fazla olduğu için rahat edeceği bir şey istiyorum bebeğimin ☺️
Egelim Neslihan1903 Yaptırılması daha doğru, değerleri iyiyse kullanmanıza gerek yok çünkü, vücutta fazla Demir oranı çok tehlikeli, özellikle bebekler için.
gozdesh Neslihan1903 ilk başta damla veriyorlar. Bebeğim 9.5 aylık , 1.5 ay önce test yaptılar demiri çok düşük çıktı o yüzden damlayı kesip şuruba başlattı. Bence kan testi yaptırılmalı.
gozdesh Neslihan1903 ferro sanol vermişti doktor, bebeğim her içtiğinde kustu. Kokusunu alınca bile kafasını çevirdi hep. Şimdi Ocean denicem yarın. Damlasını kullanıyordum şurubuna başlıcam.
Neslihan1903 Egelim çok teşekkür ederim yarın isteyeceğim test ben direk başlandığını biliyordum çok iyi oldu öğrendiğim 💜