Merhaba
Kızlar ailecek covid olduk ben negatif çıktım ama eşim pozitif kızımda öyle sanırım belirtileri var. Kızımın iştahı gitti normalde çok güzel yemek yer içer. Hastalık zamanı iyi beslenmesi lazım eczacı bu takviyeyi verdi hem vitamin hem de iştah açıyomuş ama kendim almadığım için soramadım. Aç karnına mı vericem ne zaman vericem?kullanan var mı