NazLcn ağustosta doğum yaptım. Ek gıdaya başlayana kadar su vermedim. Anne sütü alıyorsa gerek yok bol bol emzirme en iyisi mama alıyorsa belki bişey diyemiycem. Ama bebeklerin şu an mideleri çok küçük bir çay kaşığı demek bize küçük geliyor ama bebek için büyük bir miktar. Çok rahatsız olduğunu hissediyorsanız ağzı ıslansın diye verilebilir en iyisini siz bilirsiniz doktorunuza danışmakta fayda var