berenduha Bebeğim 3,5 aylık oldu hala gaz sorunumuz devam ediyor özellikle akşam üzeri çok ağlıyor banyo yaptırıyorum ama nafile memeyle kavga ediyor gazı oluyor masaj yapıyorum yok yok yok ne zaman geçer 😔
esmaa599 berenduha insaAllah bir an önce geçer ama bizim ki çok uzun sürdü.Gunduz bir şey yoktu geceleri gaz başlıyordu 8-9ay kadar sürdü
Nehir7778 berenduha sadece anne sütü alıyorsa relaktaz damla deneyin bence.biz onu kullanıyoruz çok rahatlatıyor
cemreninnannesii berenduha evet ama atak haftasında ve kolikliği tutunca yani akşam 7 ve gece 1 arası yürüyerek emzirirdim