1ayssasff benim yeğenim de aynı. Sabah bende post açtım.. 1 yaşında oda. Çok zor bı durum ya. Bizim kız, tam 5,6 aydır böyle. Diş cikartmaya başladığından beri aynı. İp incecik kaldı. Allah kolaylık versin çok zor bir durum. Ne yapacağımızı sasirdik bizde..