Mervee59 Başına gelen varmı kızlar 21 günlük olduk sarılık seviyesi 8.74 uzamış sarılık dedi doktorumuz yarın kan ve idrar vereceğiz tedavi vs bilgisi olan var mı
Nefeshiramm Mervee59 bol emzir karnı doysun o değer için hastaneye yatırma vs olmaz bizim 9 çıktı doktor düşüşte dedi 2 aylık olduk yeni yeni gözlerinden gitti yüzü açıldı biraz
Umutyekta Mervee59 offf bizde 45 gunluguz değer 9 ama ne kadar emsede geçmiyor oturup ağlayasım var 😔😔😔😔
Suleymanova2020 Mervee59 Allah yardımcınız olsun. Bizim bebekde nerdeyse 30-35gün falan çekdi. Ben Rusyada oturuyorum. Doktorumuz bize ilaç yazdı kullandik ve sükür gitdi. İnşallah sizdede çabucak geçip gider🤲🏻😘
Minikegem21 Mervee59 3 tür sarılık var benim oğlumda sarılık oldu 1 ay 20 gün oldu hala var doktora götürdük anne sütü sarılığı korkmayın dedi sarılığın türü önemli bazı bebeklerde sarılık beyne yerleşip kalıcı hasar bırakıyormuş bizde korktuk tahlil istedik doktorundan ama sadece anne sütü aldığı için anne sütü sarılığı en fazla 3 ay sürer korkma dedi düşüşe geçince tekrar yükselmiyor dedi. İnternetten araştır canım yenidoğan sarılığı yaz tüm akademik bilgiler var zaten doktoruna sorarsın.
Mervee59 Nefeshiramm sürekli memede zaten ama çok zor düşüyor 10 gün önce 12 ysi değeri yarın neden uzadığınj araştıracaklar
Mervee59 Umutyekta gerçekten mi inşallah düzelirler bir an önce sürekli emziriyorum bende kilo alımıda iyi aslında neden düşmüyor acaba
fundagle Sütün azdır biz mama verdık ıyı oldu 40 gun boyunca cektık anne sutum yetersizmız ondan oldu doktorlar mama ver dedi cocugum duzeldı suan 5.5 aylık olduk gayet ıyıyız kılomuz hersey
Mervee59 fundagle sütüm gayet yeterli kilo alımı da iyi dedi doktor gelişimle ilgili bi sıkıntı yok çok şükür ama değeri düşmüyor okadar emmeye rağmen
berenduha Canım bizim de sarılığımız çok uzun sürdü 2,5 ayda geçti bir sürü tahlil yapıldı sonunda anne sütü sarılığı teşhisi konuldu
Hismom Mervee59 şuan riskli değil o bizimki 1,5 ay sürdü tedavilik değil değeri bol bol emzirin bol bol çişli kakalı bezle atar
MrsNur Mervee59 genelde bu değerde bir tedaviye gerek yok, fototerapi 17-18 den sonra verilir, sizin değerde, sarılık kendini idrar yoluyla dışarı atar ve 6. Ayına kadar sürebilir. Sizin devam takip etmeniz en önemlisi :)