rainbowbaby Merhabalar 8 aylık bebeğim orta kulak boğaz enfeksiyonu teşhisi konuldu antibiyotikte 3. Gün ama hala ateş çıkıyor 37.8 falan görüyorum ne zaman düzelecek bu başına gelen var mı
Fatmanaz4545 rainbowbaby benim kızımda 20 aylık bogazlarinda kizariklık vardi ateş cok yavaş düşüyor. 40 a çıktı ateşimiz 1 haftadir daha buhun 37.5 a düsürebildik. Allah sifa versin