Deletedmom84455 https://imgyukle.com/i/YWjrG Canım annelerimiz bu fotoğrafı burada sizinle paylaşmak istedim. Anneliğin beslenme şekliyle yargılanamayacağını anlatan çok özel bir resim 🌸
2bebelianne__ Deletedmom84455 yeni doğum yaptigimda 1 hafta sütüm gelmemişti sezeryan olmuştum mama veriyordum bu fotografı paylaşmıştım emzırıyor musun emmıyor mu sutun geldı mı dıye soranlara 1 bucuk ay emdı kızım sonra emmedi
2bebelianne__ Deletedmom84455 aynen öyle kızım 10 buçuk aylık hala mama içiyor doğduğu gunden beri ama çok şükür sağlığı yerinde bende çok isterdim yoksa emzirmeyi😍🙏🏻
ikizbabymom Deletedmom84455 Evet.Mama karşıtı olmadım hiç tabi ki anne sütü alsınlar isterdim 2 ay kadar ancak verebildim ben emzirme eyleminin güzelliğini yaşamayı isterdim
Deletedmom84455 ikizbabymom olsun sağlıklı olsunlar yeterki önemli olan o senin onlara verdiğin sevgi daha önemli 🌸
ikizbabymom Deletedmom84455 dedim ya mesele neyle beslendikleri olmadı hiç sadece o duyguyu yaşamak isterdim😊