Merhaba anneler bebeğm 3 ay 8 günlük sırt üstü yatırıyorum kendisi dönüyor sonra bir kolu altta kalıyor ben biraz destek yapıyorum o kolunuda alıyor alttan bu sefer de sinirleniyor yüzüstü ağlamaya başlıyor neyse geri sırt üstü yatırıyorum sonra tekrar dönüyor yine ağlıyor bütün günümüz böyle geçiyor var mı böyle olanlar 😌 yüz üstünden destek yapıp tekrar sırt üstüne geliyor ama kendi dönemiyor tahmini ne zaman döner acaba kendi