Merhaba güzel anneler
Bebegim 4.ayına girmek üzere 2 saatte bir mamasını veriyrm en fazla 2.5 saat dayanıyor süreyi uzatamiyorum. Aç kalır diye de korkuyorum üzülüyorum… 3 saatte bir olması gerekmis diye arastrmistim zamanı uzatamiyoruz bebisim çok ağlıyor bu sefer… Sizce normal midir? Siz bebeklerinize ne kadar süre aralıklarında doyuruyorsunuz?
Önemli bir sorum daha olacak ay ' ı arttığı zaman doyum süreleri kısalıyor mu uzuyor mu?