Musam bizdede herkes tonton kilolu seviyor. Benim bebegim 1.ci ayin sonunda sadece 800 gr almisti. Dogum kilosu 3820ydi 4 gun sonrasinda şişler inince 3700 grdı 31 günlükkende 4460 grdı. Şimdi 49 günlüğüz. 11 gün sonra 2.ay aşımızı olmaya gidecez bakalım kaç kilo olmuşuz. Herkes bebeğime zayıf iyi beslenmiyot heralde falan dediler çok üzülmüştüm. Memem de fazla süt yok doymuyor diye 2ci ay mama takviyesı yapmaya başladık.