Alininannesi40 Kızlar saçlarımı boyatmak istiyorum lohusalıktan yeni cıktım değişiklik acısından ancak emziriyorum zararı olur mu acaba
Nehir2021 Alininannesi40 aynı durumu bende düşünüyorum hatta geçen bende post açtım bazıları boya bazıları boyama diyor süte geçiyormuş az da olsa benim de kafam karışık bebeğim de 3 aylık İnan psikolojim bozuluyor değişikliğe ihtiyacım var kendimi salmışım iyice 😁😁😁
Mom9870 Alininannesi40 Ben emzirirken boyattım ilk gün biraz temas etmedim çok yakın kokusu rahatsız etmesin diye o kadar.
acimavi Alininannesi40 ben de kimyasal süte geçiyor diye biliyorum, hatta kuaförüm sensin programına katılan bir manken emzirdiği için saç diplerine boya sürdürtmek istememişti ombre yapmışlardı😁
MotherOfAlmila Alininannesi40 Canim hem gebeyken hem de emzirirken devam ediyorum boyama. Suan 4 aylik olduk. Sadece gebeligimin ilk 3 ayi dikkat ettim. Sorunsuz guzel bir sekil de devam ediyoruz. Boyaya kadar cok cok seyler var cocuk icin dikkat edilmesini gereken.
demetdemircioglu Ben daha 40ım cıkmadan boyamıstım cocugumun uyku saatlerine göre ayarlıyordum kokuyla teması olmasın diye
1prens1prensesannesii Alininannesi40 oğlum 2.5 aylıkken açma boyama yaptırdım. Emziriyordum da. Birşey olmadı şükür.. Doktorunuza da danışın isterseniz
hamzarzgr Alininannesi40 ben 40 ım çıkmamıştı boyadım ama süt sağdım öncesinde geceydi ve sabaha kadar sağdığım sütü verdim sabahta ilk sütümü sağıp döktüm sonra normal devam ettim çok şükür bir sorun olmadı
Alininannesi40 Lohusalıktqn sonra insan kendini toplamak istiyor açıkçası teşekkür ederim hepinize dikkate alırım görüşlerinizi♥️
Solin Alininannesi40 bende boyadım ama çok açık renkler olmamalıymış çünkü açık olanın pigmentleri fazla ve deriye hemen geçiyormuş sanırım. O yüzden boyarken renge ve boya markasına dikkat etmeniz yeterli olacaktır☺️