Almilasmoms çok geçmiş olsun. Ben günde bir defa doktorun verdiği kremi sürüyordum. Sık sık ped değiştiriyordum, her wc sonrası temizledikten sonra kurutuyordum, asla ıslak bırakmıyordum. Ve her wc sonrası baticon sürüyordum. İnşallah sizinde tekrar dikişe gerek olmayacak. Birde ben o ilk zamanlar kemik suları ile beslenmiştim hep, belki hızlıca toplanmama faydası olmustur ☺️