AhmetTugce öncelikle çözüm fikrim yok ama ben de arıyorum 😔 4. Ayda meme reddi yaşadık uzun süre ve yatarak emme ile çözdük sonradan yatarak emip uyumaya alıştı 13 aylık oldu hala aynı ben bir ay kadar çalıştım sonra okul tatil oldu o süreçte annem kendi evimizde baktı ve birkaç gün sonra uyuttu ayağımda sallamaya alistirdim dedi ama benim ayağımda asla sallanmiuor demek ki ben olmayınca itiraz etmiyor dedim Eylül’de kayinvalidem bakacak o annem kadar tecrübeli değil ama birkaç gün içinde alisirlar diye düşünüyorum benim sorunum şu siralar azı dişlerinden dolayı gece de saat başı uyanıp memede yatarak uyuması gerçekten tukeniyorum ama vermesem de uyumayip ağlıyor hemen vazgeciyorum ben de uykulu ve yorgun olduğum için veriyorum