Kızlar merhabalar, iyi tatiller.
Eşim 3 gündür diş ağrısı çekiyordu. Bugün gittik dişçiye sağ en arka dişin altında kist görüldü. Bu kistin alınması, dişin çekilmesi gerekiyormuş. Ayrıca yanındaki dişe de kanal tedavisi uygulanacakmış. Detaylı görebilmek ve tedaviyi ne şekilde yönlendirebileceklerine karar vermek adına pazartesi günü tomografi çekimine yönlendirdiler.
Her şey pazartesi belli olacak. Şansa cumartesi günü de tatile çıkıyorduk 15 gün ailemle birlikte ev kiralamıştık. Şimdi ne hevesim kaldı ne heyecanım. Sadece korkuyorum herhangi bir risk olur mu? Geçiren var mı böyle bir operasyon?
Ne kadar sürüyor tedavi nasıl bir işlem uygulanıyor?
İyileşme süreci nasıl oluyor ve ameliyat/operasyon nasıl oluyor?
Çok moralim bozuldu ben diş ve dişçiden korkan bir insanım zaten oldum olası haz etmem şimdi çok tedirginim ya bir şey olursa? Tatili falan geçtim varsın gidemeyelim ama üzülüyorum ağrı çekiyor :(