Çok kafama takıyorum. Kizimin hafif kas ortasında çenesinde ,kollarında bacaklarında falan tüyler var direk bakınca görünmüyor ama hani yandan bakınca görüyorsun. Hormonal bir sorun mu acaba diye düşünüyorum ama kan verdiremeyizcok zor yani asla sabit durmuyor. Doktora götüreceğiz ama başına gelen var mı yada bilgisi olan