Kızım 21 aylık olacak 2 gündür sürekli alt tarafını tutarak ağlıyor. Kızarıklık falan yok pişik değil zaten sürekli kremliyorum da. Ama çişini yaparken tutup ağladığını farkettim yüzü falan değişiyor çiş yaparken acı çekiyor belli yani . İdrar yolu enfeksiyonu mu oluyor artık bu anneler . Bol bol su içirmeye çalışıyorum evde kendimi atlatalım istiyorum hastaneye hiç gitmek istemiyorum çünkü son 3 4 aydır hastaneden çıkamadık kızım çok korktu psikolojisi bozuldu. Tekrar aynı duyguları yaşatmak istemiyorum. Ama tabi geçmez daha kötü olursa kesinlikle götürürüm. O dereceye gelmeden evde yapabileceğim bir durum var mı bu konuda 😓