Kızlar selam, 18 gün önce normal doğum yaptım. 2 iç, 1 tane de dış makata doğru dikişim var. Dış dikişim tam oturma yerinde kenara doğru olduğu için ilk başlarda mahvoldum oturup kalkamıyordum. Şimdi yeni yeni oturabiliyorum. Dikişlerim düştü ama hala daha ağrı yapıyor ve tam anlamıyla oturamıyorum🥺 18 gün geçti hala bu kadar sürmesi normal mi kızlar ya🥺 Yemin ederim normal doğum yaptığıma pişman olmuş durumdayım sezeryan olan arkadaşlarım toparladı bile🥺 Benim gibi olan var mı ne zaman geçicek bu dikiş ağrıları tam olarak? 🥺